Geplaatst: 10-12-2008 22:48
[117350]Hallo
Deze auto heeft als klacht dat er veel condens op de ramen komt, als er met airco aan gereden word gaat alles goed zodra deze uitgezet word slaan de ramen direct aan met condens. Ook als de auto even stil heeft gestaan zijn de ramen aangeslagen. We hebben het interieurfilter vervangen, werking van alle kleppen gecontroleerd, de kachelradiateur is goed, het wateraflaat pijpje van de airco is goed open en het is niet vochtig in de auto en ook niet in de koffer.
Iemand nog een tip?
B.V.D.