Geplaatst: 13-07-2009 22:43
[132943]Geachte lezers,
Heb hier een A4 staan die langzaam aan met een geluid in de motor is begonnen,klant zegt dat hij dat sinds 14 dagen doet en dat het nu erger wordt,de motor maakt nogaal veel lawaai,als je gas geeft wordt het erger,lijkt net als of er een stoter stuk is,daarom de deksel gelicht maar ik kan eigelijk niets ondekken,wat ik wel vreemd vind is dat ik alle stoters als de nok naar boven staat ongeveer 4 tot 5 mm in kan drukken,vrij slag zeg maar,dit hoort volgens mij toch niet of wel,maar lijkt mij ook sterk dat ze nu alle 8 in een keer stuk zijn.
Warm of koud maakt niet uit,veren van verstuivers zijn heel,er komt genoeg olie,en de nokken en de rollen zijn goed.
wie weet raad.
Vriendelijke groet,
Hans l