Geplaatst: 15-07-2009 7:47
[133011]Hallo
Heb hier een A6 staan, rammelt met koude start en geeft aan als fout 17930 Cilinderrij 2 nokkenasverstelling onjuiste werking, iemand wel eens gehad?
Nog een probleem, af en toe als je de rem intrapt is het pedaal redelijk hard, sta je een poosje voor stoplicht dan zakt het pedaal wel eens. geeft foutcode 17887 Onderdruksysteem rem, mechanische storing. Wat doe je daar aan?? Er zit een extra elektrische hulpvacuumpomp op, alle slangen zijn wel goed, het is een versie met dubbele rembooster.
Iemand wel eens gehad?
Nog een stomme vraag misschien, wat is cilinderbank 1 en welke is nr 2??