Rempedaal soms hard en remt dan slecht

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
300-24V
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-07-2009 18:24

[133053]Het volgende probleem met een 300 sl van 1992.

Als je met deze auto rijdt doet het volgende probleem zich soms voor, als je dan remt pedaal kei hard en remt niet tot een klein beetje (vermoed dus dat rembekrachtiging op dat moment niet werkt) laat je het pedaal los en remt dan meteen weer dan remt ie perfect.

Ik heb met de auto gereden en dit probleem nog niet gehad.

Volgende is al vervangen, rembekrachtiger, vacuumslang van spruitstuk -> bekrachtiger, hoofdremcilinderallemaal nieuw origineel en ABS-blok (gebruikt).

Heeft dit geval ooit iemand aan de hand gehad?