Geplaatst: 19-07-2009 17:08
[133346]hallo ;
ik ben momenteel in bezit van een taunus die steeds warm loopt ..
de temperatuur gaat na ong 5 km steeds naar het rood .
heb deze week eens den thermostaat uitgepakt en zonder gereden maar dat heeft geen verschil .
dacht dat het ook zou kunnen gelegen hebben aan de visco koppeling , maar deze is goed bevonden ..ik had toevallig nog een tweede rijden en de viscos vergeleken op een goede werking !!!!
kan dit eventueel liggen aan een slecht of verkeerd werkend temperatuur sensor ??
heeft iemand dit probleem ook al eens tegengekomen ?!
mvg christoph