bobine maxima

2 reacties

Merk
Nissan
Model
Maxima QX
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 aut.
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-07-2009 15:26

[133186]geacht forum

is het mogelijk dat wanneer je te lang doorrijd met een defecte lambda sensor, dat dit je een penbobine kan kosten?

ik heb nu 2 kapotte bobines cil 1 en 3 is dit normaal na 92000 km is er een oorzaak aan te wijzen?

en kan ik nog meer bobines verwachten want 6x gem. 160 euro is toch wel van de gekke

had ik dit kunnen voorkomen? of gewoon pech.

m.v.g. ton