Geplaatst: 17-07-2009 15:26
[133186]geacht forum
is het mogelijk dat wanneer je te lang doorrijd met een defecte lambda sensor, dat dit je een penbobine kan kosten?
ik heb nu 2 kapotte bobines cil 1 en 3 is dit normaal na 92000 km is er een oorzaak aan te wijzen?
en kan ik nog meer bobines verwachten want 6x gem. 160 euro is toch wel van de gekke
had ik dit kunnen voorkomen? of gewoon pech.
m.v.g. ton