Tempeeratuur loopt hoog op tot 105 gr

6 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
X1.4SZ
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-07-2009 8:24

[133463]goeden dag

ik heb hier een corsa X1.4SZ staan uit 1996,het volgende probleem doet zich voor ,de temperatuur van de motor bij stationair loopt zeer hoog op en de fan slaat pas bij 105gr aan ,(gemeten met de mega macs 50 in parameters),ik heb de thermoschakelaar al vv die in de koeler zit maar geen succes voordat ik verder ga zoeken heef iemand hier vaker last van gehad

gr niels