Geplaatst: 21-07-2009 8:24
[133463]goeden dag
ik heb hier een corsa X1.4SZ staan uit 1996,het volgende probleem doet zich voor ,de temperatuur van de motor bij stationair loopt zeer hoog op en de fan slaat pas bij 105gr aan ,(gemeten met de mega macs 50 in parameters),ik heb de thermoschakelaar al vv die in de koeler zit maar geen succes voordat ik verder ga zoeken heef iemand hier vaker last van gehad
gr niels