Geplaatst: 21-07-2009 9:02
Hallo, we hebben hier een A4 binnen gekregen die er mee is gestopt, geen vonk, geen spanning op de injectoren, benzinepomp werkt niet tijdens starten, nu hebben we een schema erbij gezocht, en we komen steeds weer uit bij relais nr.208, waarvan volgens ons alles in orde is, weet iemand wat het probleem kan zijn? B.v.d.