Geplaatst: 21-07-2009 15:47
[133488]Auto komt binnen i.v.m. problemen aanslaan motor. Roken als een schoorsteen als de motor toch eindelijk aanslaat. De oorzaak lijkt gevonden middels een losgelopen krukasbout. Blijkbaar net optijd de oorzaak gevonden. Echter blijkt de auto ook niet voor te gloeien. Nu hoeven deze normaliter helemaal niet te gloeien om aan te slaan. Vraag is nu: wordt het gloeisysteem helemaal niet ingeschakeld bij deze buitentemperaturen? Ook niet kortstondig?
Ook bij koude motor ( wat heet koud - 20 gr. ongeveer) komt er geen spanning op de gloeiers. Na metingen blijkt dat het gloeirelais ook niet aangestuurd wordt. Klopt dit of zit er toch ergens een fout?
Iemand uit de VAG-wereld die daar iets over zeggen kan?