Geplaatst: 03-11-2008 14:33
Goedemiddag,
Moet hier een ruitenw. motor achter vervangen van een partner (met achterklep)
Nu krijg ik een nieuwe motor maar hier zit een andere stekker bijgeleverd. Pootjes zitten nu naast elkaar en zaten bij oude motor 2 onder en 1 daarboven.
kan iemand mij vertellen hoe dit aangesloten moet worden? Mijn dealer (waar de motor wegkomt) die kan er niets over vinden ??
Groet,
René