Geplaatst: 06-11-2008 9:14
[114908]hallo
ik heb hier een probleem met de kachel van een v40
hij blaast bijna niet op de voorruit.
de kleppen aan de zijkant worden wel voledig gedraaid (zover als je het kunt zien van buiten)
iemand hier al een problemen mee gahad???
verder word de motor van de thempratuurklep soms niet bediend
en komt er geen signaal op de roze draad.
maar soms ook weer wel en dan werkt de klep ook weer.
Kan het bedieningspaneel dit veroorzaken??
op het moment dat klep werkt veranderd er niks aan de ontwaseming van de voorruit
dus ik denk dat het 2 problemen zijn.
alvast bedankt
gr Roy