Geplaatst: 06-11-2008 13:33
[114923]Goede dag
Wij hebben hier een passat van 2005, daarbij willen wij de remblokken achter v.v. nu is mijn vraag.
Weet er iemand hoe je deze remklauwen terug steld, er zit een zwart kasje bij de remklauw (handrem).
Alvast bedankt voor het meedenken.
Harry