10 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-11-2008 10:46
Het linkerachterraam gaat in stapjes open als je de auto op slot zet
als je hem weer start en het raam dicht doe t blijft hij dicht totdat je hem weer op slot zet
ik heb de stekker er voorlopig maar afgehaald