Geplaatst: 14-04-2009 17:01
[126676]Achteraam gaat niet meer omhoog. Af en toe wat aan de schakelaar bewegen gaat ie weer wel, maar dan plotseling ook zonder dat je er aankomt weer naar omlaag. Iemand een idee wat dit is?
Ik wilde even voor nood de stekker van de motor afgooien, maar zie echt niet hoe de bekleding los moet. iemand een tip?