Geplaatst: 15-04-2009 18:52
[126758]beste allemaal
ik heb hier een trafic van oktober 2002 het probleem is dat hij s`morgens als hij koud is gewoon start en als hij warm is start hij slecht.
Ik heb de verstuivers getest deze zijn ok nou ben ik bang dat het de brandstofpomp is die als hij koud is genoeg druk op kan bouwen en als hij warm is te weinig druk
de druk regelaar op de rail deze geeft geen storing maar ik heb wel gehoord dat de pomp iets geluid maakt als hij koud is warm is dit bijna weg
is er iemand die ook met dit probleem te maken heeft gehad ( de motor trekt goed en loopt regelmatig)
groet Ronald