Geplaatst: 17-04-2009 17:19
[126895]goeiedag,
Bij koude motor heeft geeft deze motor een tik die bij het opwarmen verdwijnt...
Het is net of komt het van 1 van de verstuivers maar zeker weet ik het niet....
Er zijn geen foutcode's...
Heeft iemand een idee???
Mvrgr J