Geplaatst: 22-11-2008 20:01
[116010]Beste mensen,
Ik heb een Jetta uit '85 en bij flink doortrappen houd deze soms in, echt vervelend. De brandstofpomp is ook hoorbaar als dit probleem zich voordoet. Als ik een rechtse bocht maak is de pomp soms ook hoorbaar. Bij aankoop van de auto was de tank bijna helemaal leeg en daarna ben ik de pomp gaan horen. De pomp heeft misschien iets droog gestaan dan.
Denk dus zelf dat het de brandstofpomp is. Misschien meerdere mensen dit probleem gehad?
Groeten Martijn
[url=http://img583.imageshack.us/my.php?image=imgp15262qi8.jpg][img]http://img583.imageshack.us/img583/3310/imgp15262qi8.th.jpg[/img][/url]