Omgekeerde werking re-circulatie klep Klima

4 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.7T ARE
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-11-2008 22:18

[116018]Hoi Collega's,

Na montage van een standkachel en bij gebruik daar van besloegen mijn ruiten in eens. De oorzaak hiervan is dat de re-circulatie klep dicht staat terwijl hij volgens mijn bedienings paneel open staat. De Werking van deze klep is omgekeerd ten op zichte van de schakelaar.

staat hij op open is de klep dicht en anders om.

Het rare is dat ik daar met rijden nog nooit iets van gemerkt heb ... ik heb nog nooit eerder last gehad van beslagen ramen.

Het gaat om een orginele climatronic... ik heb de standkachel los gekoppeld van het bedienings paneel maar daar wijzigt niets aan ... zit dus echt in de clima.

Kan het bedienings paneel verkeerd gecodeerd zijn? heeft iemand een idee?

Alvast bedankt

Groetjes

Remco