Geplaatst: 23-11-2008 19:20
[116073]Hallo
Ik heb een vraag.
Ik ben van plan een toyota Tundra te importeren uit Amerika. Die word zwaar belast want daar komt een last van 3 ton achter te hangen. Nu wil ik daar gas inleggen. Ik heb zelf totaal geen ervaring met een Toyota Tundra op gas. Mijn vraag is, is die motor daar geschikt voor? En zijn er over het algemeen veel problemen met die Tundra´s?