Geplaatst: 25-11-2008 17:59
[116208]hallo
een renault megane had de zekeringskast stuk en deze is zeer duur. rond gebeld en eentje gevonden op de sloop. deze gemonteerd en alles werkt behalve de afstandsbediening om de start onderbreker eraf te halen dus kan ik de auto niet starten.
mijn vraag. heb ik gewoon geen goede zekeingskast of moet de afstandsbediening geprogrammeerd worden. het is een met een infrarood oogje en die werkt verder wel. als die geprogrammeerd moet worden kan ik dit zelf?
ik hoop op een goede tip.
bvd rené