Geplaatst: 25-11-2008 20:53
[116230]Ik heb bij deze Golf de twee oliedrukschakelaars al vervangen, de oliedruk is stationair 2.5 bar en op toeren 4.5 bar.
Ik heb al een ander instrumentenpaneel geprobeerd, maar daar zat het probleem ook niet.
De dynamo was ook niet goed die lade 15.8v bij, maar dit heb ik gerepareerd en het hielp niet.
Heeft iemand misschien een electrischschema waarin deze schakkeling staat of heeft iemand dit vaker mee gemaakt en weet een oplossing
Vr. groet Henk