Geplaatst: 28-11-2008 20:02
[116480]Ik hoor "vreemde" berichten betreffende de Toyota Avensis D4D, olieverbruik, (wordt onder garantie bij dealer verholpen?), vliegwielen die vernieuwd dienen te worden, slechte brandstofpompen?
Wie weet hier meer over, vanaf welk bouwjaar? maand? kloppen die verhalen wel?
Ik heb een klant die wil een Toyota Avansis 2.0 D4D wagon gaan kopen, hij heeft mij om advies gevraagd, maar als ik die verhalen hoor weet ik niet of ik wel een toyoya aan mijn klant moet aanbevelen!
Alvast bedankt voor jullie reactie!