koude start Swift 1300 1991

2 reacties

Merk
Suzuki
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-12-2008 18:01

[116820]Hallo,

Ik heb vorige week een suzuki swift gekocht.

Mijn probleem is het volgende. S'morgens start hij wel, maar hij komt niet op toeren. Net alsof hij op 2 pitten loopt. Je moet het gas helemaal intrappen met starten en dan tot hij na ongeveer twee minuten boven de 2000 toeren komt. dan moet je gas blijven geven tot hij een beetje warm is. Dan kun er pas mee rijden. Ik heb het idee dat het elke dag erger word. Bougies, verdeelerkap en rotor zijn vervangen. ik denk dat het in de koude start zit in de carburateur? Ik wil deze demonteren en ultrasoon reinigen. Heeft dit zin?

Ik heb ook ergens iets met de gasklepsensor gelezen, kan dit ook?

Alvast bedankt.

Groetjes Rob