loopt slecht als de verlichting aan gaat

2 reacties

Merk
Suzuki
Model
Samurai
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1989
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-12-2008 22:45

[117349]heb een samurai met het volgende probleem

start goed loopt goed

lampen aan dan gaatie beroerd lopen

maar als ik de lampen aan doe en de dynamo afkoppel loopt ie weer prima

alle lampen los gekoppeld ,dynamo er op is ook beroerd lopen

andere dynamo erop nog steeds slecht lopen met de lampen aan