Geplaatst: 10-12-2008 22:45
[117349]heb een samurai met het volgende probleem
start goed loopt goed
lampen aan dan gaatie beroerd lopen
maar als ik de lampen aan doe en de dynamo afkoppel loopt ie weer prima
alle lampen los gekoppeld ,dynamo er op is ook beroerd lopen
andere dynamo erop nog steeds slecht lopen met de lampen aan