Geplaatst: 09-02-2009 19:59
[121970]voor deze wagen is geen uitlaat te verkrijgen op de after-market naar het schijntt. Enkel origineel bij het merk voor een slordige 620 euro. Mijn vraag is nu : kan hier geen ander type uitlaat van een evasion op gemonteerd worden. De buisdiameter is 45 mm