Geplaatst: 10-02-2009 11:44
[122021]wie kan mij helpen? loopt stationair op 8 cilinders alles is vernieuwd ontstekingsmodule kabels verdelerkap boubine bougies rotor
gas geven en begint raar te doen. staat op tien graden voor ontsteking.alles nagekeken op vacuumlek.