Geplaatst: 13-02-2009 14:02
[122281]mijn zoon heeft sinds 1 week een polo 1.6 d van 1996. nu belt ie net hij zwaar stuurt en warm loopt. hij heeft gekeken en nu blijkt zijn v-snaar(microriem) stuk te zijn. heeft iemand enig idee welk gereedschap ik mee moet nemen om onderweg die riem te vervangen ? hoeloopt de riem, hij is namelijk helemaal stuk, en ik kan dus niet zien hoe die er op hoort te liggen.
bvd voor jullie snelle reaktie