Geplaatst: 16-02-2009 15:34
[122542]Auto houdt af en toe bij volle belasting op snelweg, bijvoorbeeld vrachtwagen even inhalen, houdt de motor in, en gaat lampje branden service
en zegtie dat hij een motorstoring heeft,
Uitlezen geeft storing in laaddruksensorcircuit.
EGR-klep en laaddruksensor hebben we al vervangen, alle slangen e.d. gecontroleerd, heeft iemand enig idee??
Bij de dealer uit laten lezen geeft storingscode DF089 aan