Geplaatst: 17-02-2009 22:57
[122708]Beste collega's :
Heeft iemand een oplossing voor het in noodloop gaan van C5's met alleen de foutcode misfire in het MM-systeem opgeslagen.
Motor loopt dan even slecht,opnieuw starten en motor loopt meestal weer goed,melding blijft in het display staan.
Ik vervang meestal eerst de bougies en de bobine (al verschillende merken bougies geprobeerd ,ook drie massa model).
Ook al dunne olie geprobeerd , dit helpt soms voor even.(denk dan "hangende" klepstooters??).
Ik heb er een stuk of vier rondrijden , geen LPG auto's , lage km-standen (70.000-135.000km) , normaal onderhouden.
Iemand een idee, alle tips zijn welkom.
mvgr John