Geplaatst: 19-02-2009 22:30
[122880]vito 639 uit 2004,
remlichten gaan spontaan knipperen of constand branden.
iemand van collega bedrijven dit al eens gehad?
hebben remlichtschakelaar, zekeringen kast, sam,esp unit/pomp uitgewisseld.
bedrading door gemeten maar krijg uit sam steeds een signaal, relais zijn ook uitgewisseld!
ik hoor het graag of iemand nog een idee heeft.
gr. jeroen