Geplaatst: 21-02-2009 22:35
ik heb hier een ax staan die het volgende probleem kreeg.
auto loop prima rijd goed en ineens plop uit in 1 keer, niks van inhouden ofzo nee in 1 keer dood.
als je de auto nu wilt starten slaat ie de ene keer wel en de andere keer weer niet aan maar als ie aan slaat is het na 3 sec weer gebeurt.
het rare is dat als je de auto op contact heb is dat het motormanegment lampje heel zwak brand en andere keer weer normaal .
en afentoe komt er een tikkend geluid bij de comp vandaan.
nu verdenk ik zelf de computer, maar was aan jullie de vraag of jullie dat ook denken en of die computers vaker het begeven.
alvast bedankt
groetjes