Geplaatst: 17-12-2008 20:50
[117870]hallo mijn mazda 3 2,0 lf active sedan heeft al een tijd dat als je constand rijd tussen 1500 a 2500 toeren dat hij hikjes geeft licht stottert zeg maar bougie,s heb ik al vervangen en heeft geen storing uitgelezen met universele tester .hij heeft 108000 km gelopen kent iemand dit probleem dan hoor ik het graag is het(mischien software update) ? en wat hij sins kort doet is een tikkend geluid bij inlaatspruitstuk onder gasklep (niet de kleppen of injectoren) zover ik kan horen met de stetescoop. alle info is welkom