Geplaatst: 03-11-2008 22:53
[114753]omdat de drijfstang lagers van mijn 318is motorblok ingesleten waren heb ik mijn blok gereviseert.
koste nog moeite zijn gespaart, (krukas laten slijpen, de kop late reviseeren, distributie vervangen, zuigerveren vervangen, alle pakingen vervangen enz...) ik ben mijn blok nu aan het inrijden, maar ik hoor als ik het blok op toeren houd (tussen 1000 en 2500 toeren) een kloppend geluid. alleen als de motor helemaal warm is,
tegen mij is gezegt dat het speling op pistolpen kan zijn. is dat mogelijk?