Geplaatst: 02-11-2008 9:49
[114611]Beste Collega/mensen.
Bij een A4 TDI is het dynamolampje gaan branden,....!.Dus goeie raad is duur.
Er is door derden een dynamo vervangen,waarbij het volgende het geval is.
De dynamo welke gemonteerd was was een Valeo 120A met stekker en BL en BL/ZW.
En de dynamo welke nu gemonteerd is is een Bosch 120A.
Feit wil nu dat het laadstroomlampje uit gaat maar dat de toerenteller niets doet en de kilometerteller
het toerensignaal lijkt weer te geven.
Ik ben even het spoor kwijt,en is er mischien iemand die hier iets meer van weet.
Alvast bedankt .Wim