Versnellingsbak demonteren

18 reacties

Merk
Nissan
Model
Patrol
Type
Onderwerp
Motorcode
3.0D
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-11-2008 18:18

[114720]Kan iemand mij een tip geven om bij een patrol de versnellingsbak te demonteren.

Ik heb liggen draaien en wringen maar hij zit te strak tegen het carrosserie.

Moeten de motorrubbers er tussen uit zodat de motor lager ligt???