Geplaatst: 03-11-2008 18:18
[114720]Kan iemand mij een tip geven om bij een patrol de versnellingsbak te demonteren.
Ik heb liggen draaien en wringen maar hij zit te strak tegen het carrosserie.
Moeten de motorrubbers er tussen uit zodat de motor lager ligt???