Houd in/Smoort (koude motor)

4 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Corsa-B
Onderwerp
Motor
Motorcode
X12SZ
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-11-2008 17:16

Deze Corsa houd dus in waneer die koud is....


Hij start prima,en loopt netjes op 4 cilinders maar wannner je er mee wegrijd dan smoort hij (verzuipt) zwarte rook uit uitlaat.

Op dat moment is het C.O veel te hoog ( +10%). Heb koevl.st.sensor al vervangen en EGR klep gereinigd.

Er is geen foutcode aanwezig.