Geplaatst: 04-11-2008 17:20
[114795]heb piekspanningen op de eerste lambda sonde van 195 m volt tot 2300 m volt.
zelfde verhaal bij de lambda sonde na de katalysator alleen dan in een traag traject!
motor loopt goed alleen storings lampje gaat op den duur branden !
heb al een imitatie sonde gemonteerd /probleem blijft!
wie heeft er enig idee!!! bvd