Geplaatst: 10-11-2008 21:43
[115201]Koud slaat de motor heel slecht aan, warm is het veel beter.
Gloeisysteem is volledig nagezien en is ok, brandstofsysteem en toevoer zijn ook goed.
Uitgelezen en geen foutcodes gezien.
Nu is de auto naar officiele VW-dealer gegaan en daar heeft men gezegd dat de cilinderkop gebarsten is.
Kostprijs ligt ts 5000 en 6000€ om hem daar te herstellen.
Mijn vraag is of dit kan kloppen. Heeft er dit al iemand voorgehad?