Geplaatst: 12-11-2008 14:47
[115312]Hallo
Wij hebben een ford mondeo die piept als je terug schakeld naar z'n 2
en dan de koppeling wat snel laat opkomen. Als je de koppeling rustig op laat
komen is er nix aan de hand. Het is een beetje ijzer geluid piepent of schurend.
Wie heeft dit vaker mee gemaakt of heeft een idee wat kan zijn?