Geplaatst: 12-11-2008 23:07
[115351]auto houd rukkerig in bij accelereren.op b ok. bougies ok. verdamperdruk ok. bobines alle 5 vervangen. heeft dan ook mindervermogen. het is een bifeul. op benzine een tijger, verdeel blok ziet er inwendig goed uit en glimt zelfs. soms is het plotseling weer even iets beter voor korte duur.