Geplaatst: 21-12-2008 13:06
Sinds korte tijd komt mijn V.W. caddy (SDI) niet meer op max. snelheid, de motor start direct en loopt goed stationair, motor rookt ook niet en de brandstof- en luchtfilter is pas vervangen, deze auto heeft 230000 km gelopen, heeft iemand voor mij een tip om dit probleem op te lossen?