Ratelend geluid....bak?

2 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.8 v6 quattro
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-11-2008 9:54

[115624]Beste Audimensen,

ik heb een A4 quattro binnengekrgen die als je in de 1 optrekt een hard zoemend/ratelend geluid maakt.

Dit geluid hoor je ook als je rijdt, maar minder hard, geluid van een kapot lager zeg maar.

Mijn eerste indruk is een lager op de primaire as van de versnellingsbak.

Komt dit voor bij deze wagens?? Misschien een bekend euvel?

Alvast bedankt!

CIAO!