Geplaatst: 19-11-2008 18:53
[115814]Hallo,
Deze 1.9tdi motor met de code AWX 130pk is gechipt naar 165pk.
Loopt vooral koud rauw en slaat dan bij het wegrijden vaak af. ik heb het gevoel dat hij onderin vermogen mist.
recentelijk is de turbo vervangen nadat hier het lager uit was gelopen. Alles goed gereinigt ook de interkoeler.
Geen foutcodes!
Warm geen probleem, had alleen van die 165pk wat meer verwacht vooral onderin.
graag jullie reakties, alvast bedankt.
M.v.g.Pieter