Geplaatst: 24-11-2008 23:51
[116169]klant met klacht 1 maal afgeslagen en storingslampje brandt en geeft code p0411 secundaire luchtstroom, is dit een standaard probleem met een standaard oplossing ?sorry voor de verkeerde info het is een saab van 2003 en het is ook een automaat dus pomp is 1ste verdachte .waar vind ik de pomp en hoe te testen ?