Geplaatst: 21-08-2009 21:43
deze lupo heeft een vreemde storing hij loopt
een of twee weken probleemloos en dan gaat hij op drie cilinders lopen/bij het uitlezen komen er geen storingscodes en loopt hij bij het uitlezen weer normaal de gasklep is vervangen wij kunnen geen directe oorzaak vinden mischien heeft iemand van u nog een idee