Geplaatst: 21-08-2009 21:44
Hey, vd Werf, heb je de gasklep in basisstand gezet? Heb je de druk en tempsensor schoon gemaakt, zit links in het inlaat spruitstuk, met het schoonmaken vh gsklephuis komt hier vaak troep bij dus haal hem eruit en maak schoon met bv. remmen reiniger NIET droogblazen met perslucht maar gewoon met het mondje en een beetje wapperen. Hoe is het met de carter ontluchting OOK een veel voorkomend probleem bij deze karretjes. SUC6