Geplaatst: 30-11-2008 15:18
[116591]beste monteurs
bij ons is een ingevoerde x3 gebracht die niet voorzien is van een mistachterlicht
heeft iemand van jullie ervaring om dit naderhand op te bouwen
en misschien een schema voor de aansluitingen
bvd levien boutens