Geplaatst: 27-11-2008 19:01
[116409]Hi,
Weet iemand hoe je de bandenspanningsindicator uit kunt zetten met de vag-com ?
Namelijk andere velgen met winterbanden onder deze auto gelegd waar geen indicators op zitten.
nu gaat er een waarschuwingslampje branden.
Gr Jeroen