Geplaatst: 01-12-2008 15:48
Deze auto heeft de klacht dat hij sinds een paar dagen te weinig trekkracht onderin heeft. We hebben het brandstoffilter even los gehad en die is wel heel vies en zullen we eerst gaan vervangen. Maar dar lijkt me niet te maken hebben met deze klacht. Heeft verder ook geen foutkode opgeslagen. Iemand ervaring met dit type? Zit ook in de Opels heb ik begrepen.