Geplaatst: 03-12-2008 21:15
[116837]deze Smax maakt met sturen een jankend geluid , de stuurpomp is een tijdje terug vervangen maar het geluid komt na een paar weken weer terug
iemand zou iets al bij de hand gehad jeb al op Etis zitten zoeken maar kon niets recents vinden